طَمطراق

همان ماهیِ تبعیدی به خشکی،که وضعیت فیلی را دارد خارج از اتاق

طَمطراق

همان ماهیِ تبعیدی به خشکی،که وضعیت فیلی را دارد خارج از اتاق

Mesmerised

نجّار | شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۲۶ ق.ظ


Coldplay - Hypnotised


 float like an eagle]

Fall like the rain
[Pouring to put out the pain


این که فرصت "بودن" پیدا شده،نوعی غنیمت محسوب میشه.این که خیلی خیلی سخت هست زندگی کردن تویِ جریانات این نوعِ هستی،نقیضه[تقلید مضحک،پَرِدی] نیست برای من.تناقض هست.خنده دار نیست.برای من که اول راه هستم،کاملا جدی جدیه.من به زمان نیاز دارم که این تناقض رو مضحک بدونم.[هست واقعاً مضحک یا نیست؟]الانِ من کاملاً تاکید داره که نیست،کاملاً تاکید داره.حق من به عنوان یه جاندار هست که به خودم فرصت بررسی بدم.تناقض ها تسلیم دانایی و اراده‌ی عده‌ای شدن.من نیاز دارم که تمام هستیم‌ـو [همون طور که تا الان گذاشتم،حالا درست یا غلط] بذارم برای فهمیدن اینکه چی کار باید کرد و چی میشه. [تو سی اِ دیفرِنت ویو]


  • نجّار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی