طَمطراق

همان ماهیِ تبعیدی به خشکی،که وضعیت فیلی را دارد خارج از اتاق

طَمطراق

همان ماهیِ تبعیدی به خشکی،که وضعیت فیلی را دارد خارج از اتاق

واقعی یا غیرواقعی

نجّار | جمعه, ۱۶ مهر ۱۴۰۰، ۰۳:۴۶ ق.ظ

سر این قضیه که چند تا گزارش ازش نوشتم، ویدئوکال می‌کردیم؛ سروش شیراز و من اینجا و آرمین وین. داشتن در مورد یه ویژگی از اشعار حافظ [که ممد اون موقع سر صف با اون کاغذای A4 توی دستش درموردشون گفته بود] صحبت می‌کردن که من یادم اومد امید در مورد عامداً نادیده گرفتن و downplay کردن سیا‌‌‌‌‌ست گفته بود بهمون. اینکه این کارش [مرجع ضمیر ش: کیارستمی] دقیقا و اتفاقا یه اکت سیا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سی‌ بوده. من نوشتن در مورد خیلی از چیزایی که بقیه ازش صحبت می‌کنن رو تقبیح می‌کنم. الان حتی خواندنشون و فکر کردن بهشون حقیقتاً رنج‌آوره برام [شبیه همون رنجی که به سیاوش گفتم توی هاستل‌شون و همون‌ طوری که اون برداشتش کرد و تکرارش کرد]. مجموعه اتفاقایی که توی فضای [شبکه/های] بلاک‌شده یا نشده ظاهراً اجتماعی جریان داره و مشخصاً لزوم عکس‌العمل نشون دادن در مورد هرفاکینگ‌چیزی که در جهان هستی رخ میده منو دیوانه می‌کنه. جنس ری‌اکشن‌ها توی فضای فار‌سی (شدیدا متاثر از سیا‌‌‌‌‌‌‌ست و پولرایزد)(غیرفارسی هم کم و بیش همینه) این mediumها، به خاطر اثرگزاری مستقیمی که روی زندگی خودم و خانوادم داشته آزاردهنده‌تر بوده/هست. سر هوا‌‌‌‌‌‌‌‌پی‌ما، درست یا غلط، واقعی یا غیرواقعی چیزکی نوشتم و یک سال و نیمه که می‌خوام بذارمش اینجا و هنوز ممکن نشده. کاری به محتواش که باز در مورد بدبختی‌های خودمه [در مورد خودمه] ندارم؛ واقعی یا غیرواقعی simply I loathe it. حالا این از همون جنس downplay کردنه؟ احتمالا نه. [قطعا نه]

از طرفی فکت‌نویسی هم آسون نیست. نقطه نهاییِ [کنونی] آمال و آرزوهای من فکت‌نویس شدنه. تنها نتیجه‌ای که می‌تونم در مورد رویای کودکی‌تاحالام داشته باشم، فکت‌نویس شدنه؛ که اتفاقاً این تنیجه‌گیری از معدود چیزاییه که این سالا «ساخته شد»؛ [تکرار کنم] وجود نداشت و ساخته شد؛ امّا، امّا، همینم سخته وقتی که ورودیِ درخوری نداشته باشی؛ که همواره اینطوری بوده.

 

× میزان آگاهی از «شهر اقیانوس» تغییری نکرده.
× نقطه بعد از آگاه شدن از شهر اقیانوس، اقدام در راستای فکت‌نویس شدنه. [بدیهی]
× قطعه پنجم آلبوم «زمستان است»، تار و کمانچه علیزاده و کلهر بعد از بیداد ابتدایی. 

  • نجّار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی